ای دلبر حقیقی دل از تو بر نگیرمدلبر که بود جز تو تا در رهش بمیرم؟با شوق چون اسیری, سجده به خاک کوبمتا خلعت رهایی از رحمتت بگیرممنت گذار جانا در این سرای غربتبا زهد و پارسایی ره سوی تو بگیرممصطفی کریمیان مقدم#مردقلمپی نوشت: به قول مادربزرگم:با خدا باش و بر سلطان مپیچبی خدا باش و صد سلطان به هیچ!تا خدا نخواد هیچی نمیشه و اگه خدا بخواد همه چی میشه...موفق باشید+ نوشته شده توسط مصطفی کریم *خود آیید!* #شعر...ما را در سایت *خود آیید!* #شعر دنبال میکنید
برچسب: رهایی, نویسنده: بازدید: 100 تاريخ: پنجشنبه 30 شهريور 1396 ساعت: 10:02